Monday, May 18, 2009

abang2 kakak2 adik2... meh kenal2 =)


Nik Mohd Amin Fadzli.
Yang kanan tu yer.... huhu.
ex-student MTAQ
lepasan ngaji Mesir..ntah kat mana.
Sekarang mengajar kat Maahad Tahfiz Sains TM.
Masih membujang.. ^^



Nik Aisyah Bt Nik Fauzi
Yang nie kak sulung.
Anak ke-dua dalam famili kami.
Dah berumah tangga..
Paling lawa antara kami adik-beradik perempuan..
Selalu dikejar orang sampai sekarang walaupun dah ada anak.
Almaklumah~perangai dia..giler2 n boleh disamakan dengan anaknya.
Time Kak Chah balik umah, gerenti riuh.
Tapi, hmmm..dah bersuami
Huhu..
Belajar tak habis lagi.
^^
Sayang beliau...jarang sangat jumpa sekarang.



Nik Nasyarah Bt Nik Fauzi
I call her Kak Sarah
Paling bekem@garang
Paling rajin
Rock n brutal~pernah pukul pelajar lelaki sampai lebam.
kesnya..mengusik kakak saya nie ha..
nampak je ayu...
y0yoy0!!
hehe...
Yang nie..
Hmm
camne erk.kalau nak tahu
beliau nie jenis homesick
Dulu belajar kat UM induk
setiap 2 minggu sekali mesti balik
KL - KELANTAN
Giler umah nie taw~
Dah berumah tangga tahun 2008..masa saya SPM beb..
Dan dah bekerja
as Cikgu~



Nik Asmaa Bt Nik Fauzi
Yang nie..paling spesel lam famili
Huhu..sampai mak saya tak kasi kahwen2
Padan muka...**nge..
Dan yang paling memahami.
Kak Sma ni kakak yang saya yang paling rapat coz jurang usia kami
tak jauh sangat
n kerap berbual ntah pape.
Hmmm
amik jurusan akaun kat UIA
Dah berpunyer..
huhu...melepas laa.
Pernah ada orang gila g declare kat semua
yang kakak saya nie makwe dia n macam2 fitnah g tabur.
Rasa nak cincang2 je mamat tu
Orang lain pon minat tapi tak sampai gila camtu
Tu ar...sape suh jadi orang lawaaaaak.
Yang geramnyer, saya jadi mangsa orang tengah...grrr
hehe...
sama ngan adik dier laa.
Sekarang nie saya ngah paksa beliau masuk pertandingan ~Gadis Melayu~
Entah nak ke tak..lebih cenderung nak kahwen
Aishhhh


Nik Ahmad Kamil B. Nik Fauzi
Perangai bodoh2 nakal2 n suka mengusik
Saya yang kuat kena..!!!
Mentang-mentang lah adik dier..
Hmmm
Saya panggil dia Mea jah. takde abang-abang.
Rasa segan gitu~
Lain ngn abang sulung. Saya panggil abang tau.
Abang sy yang nie.. dia mula-mula belajar lam aliran sains.
Yang atas semua habis standard belajar akaun..
hehe..
Sekolah kt MJ(maahad lelaki) Kota Bharu.
Sekarang belajar kat UIA, kos engineering.
Nampak je poyo....
Tapi entah camne, boleh tersesat dapat kerja partime.
Mengajar students SPM lam subjek fizik lak tu.
Dulu orang suh dia ajar..cakap tak reti.
Hampeh~
Elaun kerja partime..fuh.
Almaklumlah..budak yang diajar tu..entah anak sape..
Lagi..dia dapat biasiswa JPA.
Tapi, duit yang dia dapat setiap sem..tak disentuh pon.
Tok degih ore kelate oyak.
Guna duit yang dia kerja je nak belajar..
Hmm...Nak ikut!!!!!

Oh ya..entah masih single belom.
Dia selalu cakap camni masa saya tanya dah ada awek belom..
''Haha..alah playboy, biasa ar. Mesti ramai makwe''
Kontrol ar tuh~



Yang nie?
Entah sape..tersesat!
kita skip g bawah.



Nik Ahmad Syukri B. Nik Fauzi
Budak nieh adik kepada saya
n suka bergaya.
Entah ape yang Amat ni fikir pasal rupa dia
Rasa ensem ker...
Tak pon rasanya.
Aduhh
Tahun ni nak amik PMR.
Saya dah cabar dia..tak dapat 9A wat malu je..
hehe..
Belajar lak kat Maahad Tahfiz Sains Tumpat
Dulu dah nak g hantar kat MTAQ
Tapi tak diterima~
wawawawa
Budak nieh..asal balik umah sekali sebulan..
Makin tinggi
Saya dikatanye pendek
tak mungkin~
Dulu dia tembam giler..
n kitorang selalu bertumbuk dulu
Yang menangnya saya!
yeyeye...
n...saya dah kasi warning.
Kalau bergatal-gatalan nak dot dot dot..
Kasitau kat mak then kena ngan ayah
haha..kakak yang prihatin~
(saya pon dah kena warning)


**Cayam-cayam-cayam semua**
Ada tiga orang lagi adik
Tapi gambar diorang ntah hilang ke mana
Nanti dah jumpa..i post la..
auw~

7 comments:

  1. ahahaha~
    saya reject lakoo
    wakakakaka
    termasuk awop..

    comey2 blako~~
    xsanggup terima~~

    ReplyDelete
  2. haha..yang tuh~tersesat
    meh nop oyap
    namo dio luminance~~
    amat cerewet orangnye!!
    wakaka~smpai haku pom cerewet gak!
    sekolah samer ngn sy!
    buleh mara kulim matrik pom samer
    haha
    then nak pergi u pom same2
    lepas tuh gewe pom same2
    hak2
    pangai pom same2 thap cipan[mc da oyap]
    xgtuh~
    lalalala~~

    ReplyDelete
  3. wesssssssssssssss
    hahahaha
    yo kow?
    d0p hau lah pulop
    gerenti baik budok hk tersesat tuh
    ^^

    ReplyDelete
  4. hahha
    tgk molek..
    ehss
    amna siyah lawa^^

    ReplyDelete
  5. yerkk...sabar luh awe weh..
    biar adik sayo ngaji perabih nk ngorat pon
    kah3

    ReplyDelete