Thursday, April 23, 2009

birthDay Abang

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang

Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu



*Hehe... jiwangnyer*
*Geli punyer ayat.*
*Tapi untuk kakanda yang dikasihi..*
*Terimalah lagu adinda yang menyentuh perasaan dan ulu hati orang ni*
**
selamat menyambut ulang tahun yang ke-21.**
*Dah tuwa yer...*




Hmm..time birthday abang saya, memang banyak aktiviti satu famili wat. Kebetulan pula kakak2 n adik yang duk kat asrama pulang bercuti. Lagilah meriah. Padahal kitorang bukan nak sambut sangat.hehe. Kebetulan yang amat menarik. Jadi, semalaman saya ngan adik2 saya wat satay..cucuk. Bangun pagi2 gi dapur cari arang n bakar satay. Tapi bukan saya yang wat tapi adik saya. huhu... Adik saya yang s0rang nie nak ajak kawan2 dia makan kat umah. So, beliau ngan kerajinannyer terpaksa wat sengsorang. Taknak t0long...hehe. Tapi yang kuat melahap pagi tu..saya gak.ngan adik2 yang lain. uhu~~thanks amat.


Petang dalam pukul 3 camtu, mak bawa kek pulang. Hajat di hati nak wat sendiri kek coklat tapi terikat ngan pembuatan sate n nasi himpit. Jadi..kira kensel ar nak wat. Membazir je beli..kan..

Gambar tu saya snap sebelum dipotong. Tuan punya kek saya xnak snap..c0mot. hehe...





1 comment: